KvK 50629263 | BTW NL822843043B01 | ABN AMRO IBAN NL11ABNA0473948958
Administratieve vestiging management | Schuttevaerweg 73 | 3044 BA ROTTERDAM | Zuid-Holland
HEEFT U EEN KLACHT?
KLACHTENREGELING
Onder service en zakelijke professionaliteit valt ook onze klachtenregeling. Deels vanuit de gedachte van maatschappelijk verantwoord ondernemen en anderzijds valt dit onder ons beleid. Daarom kunt u altijd rekenen op een gestructureerde en goede vastlegging en afhandeling.
Klachtenbrochure | Klachtenregeling | Klachtenregistratieformulier
STEL UW VRAAG
ALGEMENE VRAGEN
Heeft u algemene vragen, stelt u deze dan gerust. Wij zijn er om uw vragen te beantwoorden.
We vinden het prettig dat u gebruik maakt van onze expertise en zien er naar uit om van u te vernemen.
EEN TOEGEWIJDE PARTNER OM U VAN DIENST TE ZIJN
“Mediation of bemiddeling. Luisterend of sturend. Als netwerkorganisatie sturen we bij voorkeur op resultaat voor de klant, ongeacht hoe de methode genoemd wordt. Als de klanten tevreden zijn, kosteninzicht hebben en eventueel weer met elkaar door de deur kunnen, is de missie volbracht.”